Gepland en Geboekt - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu Gepland en Geboekt - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Gepland en Geboekt

Blijf op de hoogte en volg Becky

12 Augustus 2013 | Nederland, Eindhoven

Het staat vast, geen uitweg meer mogelijk. Vanochtend ben ik naar het reisbureau gegaan en heb het allemaal geboekt! 12 november tot 2 december laat ik het dan koude natte Nederland achter en ga 21 dagen een rondreis maken door het warme Thailand!

Maar wat komt er allemaal bij te kijken zeg! Ik moet meer regelen dan ik had verwacht! Vaccinaties, bankpasjes en een Nederlands paspoort om zo heel veel rondslomp te vermijden met mijn Engelse Identiteit.

Ik heb er heeeel veel zin in, maar tegelijkertijd vind ik het ook wel erg spannend. Ik heb gezien dat de leeftijden in de groep erg variëren wat wel fijn is, maar ik ben wel ruim de jongste. Ik hoop dat ik aanspraak heb, en ga tegen iedereen aanpraten.

Ik hou jullie op de hoogte!

Ik heb er zin in!!!!!

• 12 Augustus 2013 - 15:00

Ina:

Goed gedaan het aftellen kan beginnen zowel voor jou als voor mij.
    Mam

• 12 Augustus 2013 - 17:10

Lobke:

Stoer dat je alleen het avontuur aan gaat!!