Dag 20, Bangkok in protest. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Becky Methley - WaarBenJij.nu Dag 20, Bangkok in protest. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Dag 20, Bangkok in protest.

Blijf op de hoogte en volg Becky

01 December 2013 | Thailand, Bangkok

Vandaag was de laatste dag in Bangkok. We zijn begonnen met een fietstocht door de straten. Dit was heel erg leuk! We kwamen door kleine steegjes waar je net met de fiets door kon. Ook hebben we 2x de fietsen op een bootje geladen en zijn we naar de overkant van de rivier gevaren. Het was veel zien, maar vooral heel veel gezien worden!

We hadden leuke plannen voor in de middag, nog een leuke tempel bezoeken, naar het aquarium en nog eventjes winkelen. Helaas ging dat allemaal niet door.
We zijn toen maar naar de hoogste toren van Thailand gelopen. Op de 85 ste verdieping hadden we een mooi 360 graden uitzicht van de stad. Toen konden we de rellen goed zien. Straten waren afgezet, en we zagen de groepen door de straten lopen. T is maar goed dat we er niet middenin zaten.
Na de toren zijn we met de sky train naar de weekendmarkt gegaan. Hier was het alleen zó druk, en we hebben al zoveel markten gezien dat we er bijna direct genoeg van hadden. Dus bij gebrek aan taxi's maar weer met de skytrain teruggegaan.

Vanavond gaan we lekker pizza eten en rond 10 uur naar de luchthaven toe.

Dit is alweer het laatste berichtje vanuit Thailand :(
Ik zal jullie als ik veilig thuis ben aangekomen nog wat laten weten.

• 01 December 2013 - 11:48

Lobke:

Goeie reis terug Becky!!

• 01 December 2013 - 12:13

Mam :

Goeie reis meiske

• 01 December 2013 - 19:23

Lisa:

Jeeeeej! Morgen kom je weer terug! Ik zie je snel!

Fijne reis terug!

Xx Lisa