Dag 21, Houdoe en bedankt :) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu Dag 21, Houdoe en bedankt :) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Dag 21, Houdoe en bedankt :)

Blijf op de hoogte en volg Becky

02 December 2013 | Nederland, Eindhoven

Dat was het alweer! Ik zit hier weer veilig thuis mijn laatste verhaaltje te typen.

Bij het vorige verslag was ik gebleven tot na het eten. Bij de luchthaven ging het allemaal in 1x goed. Hij was ook gelukkig niet bezet door protestanten, wat jaar geleden wel was gebeurd.
De vlucht was wat hobbelig naar Nederland toe. Ook deze keer weer helemaal niet kunnen slapen, in totaal ben ik nu al zo'n 42 uur op. Vanaf 12 uur 's nacht van de nacht op zaterdag op zondag.
Maar het is het allemaal waard geweest!
Ik heb zo ontzettend genoten van deze reis. Ik zou het zo weer overdoen!
Dit is ook een groot deel aan de groep te danken, een betere groep had ik me niet kunnen wensen, ik voelde me helemaal thuis. Bedankt allemaal!

Ik vond het ook erg leuk dat jullie meelazen, en meegenoten met mijn reis. Ondertussen is mijn dagboek al 850 keer bekeken, dus al heel wat!

Maar nu komt eigenlijk de grootste klus van heel deze reis, ervoor zorgen dat uit die vele foto's de leukste in een plakboek komen. Er staat me nog heel wat werk te wachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Becky

De dagboeken van al mijn verre reizen op 1 pagina! Hopelijk kunnen jullie zo net zo genieten van mijn reizen als dat ik doe :D

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 13641

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Rondreis Compleet China

12 November 2013 - 02 December 2013

Facinerend Thailand

Landen bezocht: