Plannen zijn veranderd... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu Plannen zijn veranderd... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Plannen zijn veranderd...

Blijf op de hoogte en volg Becky

29 Mei 2015 | Nederland, Eindhoven

Mijn plannen zijn veranderd...

Ik kreeg deze week het telefoontje van het reisbureau wat niemand wilt ontvangen die een groepsreis geboekt heeft. Hij gaat niet echt helemaal door. Mijn reis had een gegarandeerd vertrek, wat betekend dat ze het niet niet door kunnen laten gaan. Maar er waren maar 2 deelnemers, ik en een oudere vrouw. Ze vroegen me of ik bezwaar had om een andere (kleinere en minder leuke) reis door Mexico wilde maken ipv de reis die ik geboekt had. En of ik bezwaar had, ik wilde de andere reis niet doen, ik heb namelijk niet voor niks voor de grotere reis gekozen.

Dus er zat niks anders op dan een andere reis te boeken, helaas.

Gelukkig ben ik reislustig genoeg dus toen eenmaal de knop om is gegaan ben ik heel snel een andere reis gaan zoeken, ik zou namelijk over 1,5 maand al op vakantie gaan!
Binnen 3 dagen een nieuwe reis zoeken blijkt toch niet helemaal eenvoudig te zijn. Ik wil genoeg zien van de wereld en dat is nou precies mijn probleem. Ik wil zoveel dat ik niet weet wat ik nou wel wil.
Landen die deze 3 dagen voorbij zijn gekomen zijn:
- Cuba, maar toch maar niet
- Vietnam, misschien toch teveel zoals Thailand?
- Zuid-afrika, helaas verkeerde vertrekdatum
- Indonesie, misschien ook zoals Thailand?
- Het westen van Amerika, maar daar wil ik graag een roadtrip door maken ooit
- uuhhmm en nu?????

Al bladerend door de reisgids werd ik ook niet veel wijzer en wist ik niet wat ik wilde.

Maar dan ineens zag ik China, die leek me wel wat. Misschien toch zoals Thailand (het is allebei Azie) maar toch ook totaal verschillend. Ik denk dat het een beetje Italie met Zweden vergelijken is, allebei westers en in Europa maar ook totaal verschillend.

Maar dan komt natuurlijk de vraag, welke reis in China wil ik dan doen? Ik wil natuurlijk wel alles zien, ik kom daar nou eenmaal 1x.

Uiteindelijk ben ik eruit gekomen hoor :)

Het gaat de reis worden zoals op de afbeelding te zien is. 22 dagen dwars door China heen. Met als hoogtepunten:
- Beijing
- de verboden stad
- Chinese Muur
- Hangende tempel van Xuankongsi
-Terracotta leger
-Shanghai
- Li rivier
- Hongkong

De vertrek datum is nu zelfs bijna 2 weken eerder. Ik vertrek nu 2 juli ipv de 14e!

Het zat in ieder geval een leuke reis worden! Ik heb er in ieder geval weer heel veel zin in!

Nu alleen nog kijken aan wie ik de malariapillen voor Mexico kwijt kan...



  • 29 Mei 2015 - 16:10

    Kas:

    Wat denk je om de pillen aan het reisburo te verkopen voor al de geleden ellende

  • 30 Mei 2015 - 19:24

    Marianne :

    Wat jammer dat de reis niet door ging. We hebben hem thuis nog eens goed bekeken en het leek ons een super reis. Hopelijk gaat dat een andere keer wel door. China is natuurlijk ook iets wat je gezien moet hebben. Heel veel plezier. Ook wij vinden dat ze je wel iéts aan mogen bieden voor geleden schade. Groetjes Marianne en Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Becky

De dagboeken van al mijn verre reizen op 1 pagina! Hopelijk kunnen jullie zo net zo genieten van mijn reizen als dat ik doe :D

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 13608

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Rondreis Compleet China

12 November 2013 - 02 December 2013

Facinerend Thailand

Landen bezocht: