Verhuizen naar een andere site - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu Verhuizen naar een andere site - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Verhuizen naar een andere site

Blijf op de hoogte en volg Becky

22 Oktober 2015 | Nederland, Eindhoven

Hoi allemaal!

Wat leuk dat jullie iedere keer weer meelezen met mijn blog.
Nu heb ik van veel van jullie terug gehoord dat jullie niet tevreden waren met deze website, en de reclame die hier vaak voorkwam.

Nu ben ik gaan zoeken naar een oplossing en die heb ik gevonden. Ik heb een andere site gevonden waar ik mijn volgende reisblog ga bijhouden.

Deze site is: https://beckyopreis.wordpress.com/
Hier kan je onderin rechts op 'volg' klikken en dan sta je weer automatisch ingeschreven voor de berichtjes die online komen te staan.

Hopelijk hoor ik van jullie via de nieuwe site.

Groetjes, Becky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Becky

De dagboeken van al mijn verre reizen op 1 pagina! Hopelijk kunnen jullie zo net zo genieten van mijn reizen als dat ik doe :D

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1507
Totaal aantal bezoekers 13612

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Rondreis Compleet China

12 November 2013 - 02 December 2013

Facinerend Thailand

Landen bezocht: