Nog een paar daagjes te gaan! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu Nog een paar daagjes te gaan! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagjes te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Becky

07 November 2013 | Nederland, Eindhoven

Bijna is het zo ver! Nog 5 dagen en dan zit ik in het vliegtuig naar Bangkok! Het plan was eigenlijk om een dag van te voren wat voor jullie te schrijven, maar maandag heb ik het zo druk met de laatste voorbereidingen dat ik gewoon geen tijd heb dus schrijf ik nu maar wat.

Ondertussen is alles geregeld. Ik hoefde maar 2 extra vaccinaties te krijgen (gelukkig!) en een Nederlands paspoort is binnen :) Ook zijn de reispapieren al een aantal dagen binnen.

Ik ben er helemaal klaar voor! Maar nu het bijna zover is vind ik het ook enorm spannend. Omdat de groep denk ik van mijn reis erg klein is gaan we met 2 andere groepen mee. De 1e groep reist met ons mee van dag 1 t/m 9 en de andere groep van dag 8 tot het einde van de reis. Daarom is er voor mij niks bekend qua leeftijd van de medereizigers, wat het allemaal nog eens extra spannend maakt.
Ik ben heel benieuwd hoe de groep eruit ziet. Ik verwacht wel dat het allemaal oudere mensen zijn. Wie van mijn leeftijd gaat nu op dit moment op zo'n verre reis? Zolang ik maar aanspraak heb in de groep komt het allemaal goed :)

De laatste dagen worden afgeteld en voor ik het weet ben ik er! Ondanks de spanning heb ik er erg veel zin in, wat ik bij de meeste van jullie al meerdere malen (tot ergernis aan toe XD ) heb verteld en herhaald, en herhaald, en herhaald. Gelukkig is het bijna zover en zijn jullie 3 weken van mij af.

Ik zou het erg leuk vinden als jullie soms een reactie op mijn verhalen willen zetten? Zo weet ik dat jullie ook plezier hebben van het lezen over mijn reis naar Thailand.

Ik zal als het lukt na de 1e dag in Bangkok een verhaaltje maken!
Tot dan!

  • 07 November 2013 - 23:19

    Eveline Bouten:

    Hoi Becky! Ik wens je heeeel veel plezier in Thailand!!! Hopelijk ga je met een leuke groep mensen meereizen en ik ben benieuwd naar je verhalen :). Alvast een goede reis gewenst! Liefs, Eveline

  • 08 November 2013 - 08:29

    Mam:

    Wat gaat de tijd toch snel. Bijna zo ver en dan begint het aftellen naar thuis komst:D. Heel veel plezier en de groep komt wel goed het is vacantie en iedereen heeft plezier.gr.mam

  • 08 November 2013 - 12:31

    Monique :

    heel veel plezier becky, bijna zover. geniet ervan liefs Monique

  • 12 November 2013 - 11:45

    Annemarie:

    Superveel plezier Becky! Geniet er van! Ik hoop nog superveel leuke verhalen van je te lezen de komende maand ;)
    (misschien kom je wel in een groep met heel veel knappe mannen!)
    goede reis xxx Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Becky

De dagboeken van al mijn verre reizen op 1 pagina! Hopelijk kunnen jullie zo net zo genieten van mijn reizen als dat ik doe :D

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 13636

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Rondreis Compleet China

12 November 2013 - 02 December 2013

Facinerend Thailand

Landen bezocht: