Dag 10, De tocht naar Chiang Rai - Reisverslag uit Ban Nam Lat Wang Sang, Thailand van Becky Methley - WaarBenJij.nu Dag 10, De tocht naar Chiang Rai - Reisverslag uit Ban Nam Lat Wang Sang, Thailand van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Dag 10, De tocht naar Chiang Rai

Blijf op de hoogte en volg Becky

21 November 2013 | Thailand, Ban Nam Lat Wang Sang

Vandaag zijn we na 4 nachten in Chiang Mai verder gegaan naar Chiang Rai.

Onderweg zijn we naar warm water bronnen geweest. Dit viel een beetje tegen. Er was een klein fonteintje, en een mini kunstmatige waterval. Allemaal wat minder dan dat ik had verwacht.

Eigenlijk stond de witte tempel niet op het programma, maar omdat veel mensen er naar vroegen zijn we toch nog even om gereden.
Het was mooi! Het lag midden in de stad, niet zoals het op de foto's leek. Maar wel erg wit XD
Het is nog steeds niet af, binnen in wordt nog steeds geschilderd. Er zaten wel een aantal aparte schilderingen bij. Een heleboel traditionele tekeningen, maar er zaten ook een aantal bij van 9/11 en van superman en spiderman tussen een aantal planeten.
De tempel verder was helemaal wit, niet zoals de traditionele tempels. Het zat verder vol met spiegels, wat nog eens voor een extra leuk effect zorgde.

In de avond zijn we op eigen houtje naar de binnenstad gegaan. Hier is net zoals Chiang Mai een avondbazaar. Deze was wel leuk, maar die in Chiang Mai was leuker, en een stuk knusser.

Al met al een leuke, minder intensieve dag.
Morgen gaan we naar de gouden driehoek, het drielanden punt met Laos en Birma. Hier is in het verleden, en onofficieel in het heden, opiumteelt geweest. We gaan dus ook nog naar een museum hierover.

Ik heb het er maar weer druk mee!

• 21 November 2013 - 17:08

Lisa:

Misschien wel goed een rustig dagje! Mooi dat het toch wel leuk was.

Xx Lisa

• 24 November 2013 - 11:36

Sanne:

Oh shame van de waterbronnen, gaan jullie nog naar andere bronnen?
    Maar idd, zoals lisa zegt, wel fijn zon dagje rust.