Dag 12, 400 Km naar Phitsanulok. - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Becky Methley - WaarBenJij.nu Dag 12, 400 Km naar Phitsanulok. - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Dag 12, 400 Km naar Phitsanulok.

Blijf op de hoogte en volg Becky

23 November 2013 | Thailand, Phitsanulok

Even tussendoor: I've heard that I'm being followed in England aswell! So a special hello to you!

Vandaag stond er weer een lange busrit op het programma om richting het noord oosten te gaan.

De 1e stop was bij een koffiehuis waar ze de koffie erg leuk betekende. En zoals gewoonlijk, eigenwijs dat ik ben, heb ik daar heerlijke chocomelk gedronken ipv koffie XD. Dit koffiehuisje lag aan een meer. Je kon zien dat het vorige week erg hard heeft geregend. Het meer lag duidelijk buiten zijn oevers.

De 2e stop was bij zandformaties. Het leken wel een beetje op termietenheuvels, maar dan wat groter. Het was ondertussen bloedje warm geworden, dus het was ook erg warm om er een door te lopen. Gelukkig was het allemaal niet zo heel groot en konden we snel de bus invluchten.

Verder hebben we vandaag niet erg veel gedaan omdat het ook lang rijden was.

De groep is nog steeds erg leuk! Het maakt ook niet uit bij wie je aan tafel gaat zitten want het is allemaal gezellig. Beter kon ik het dus niet hebben!

Tot morgen allemaal!

• 24 November 2013 - 11:41

Sanne:

( zo eindelijk up to date)

Ben echt blij voor je dat het groepje leuk is en je
    het nogsteeds erg naar je zin hebt!

• 24 November 2013 - 13:45

Mam :

Goed te horen . Maar de warmte moet je nu welgewend zijn toch.En ja je word gevolgd.

• 28 November 2013 - 18:50

Lisa:

Klinkt weer top! Wat tekenden ze op die koffie dan?
    Of tekenden ze het op die bekers. Heb je geen foto. :p ik schnapnie...

Xx Lisa