Geboekt en nu al zin in! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu Geboekt en nu al zin in! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Geboekt en nu al zin in!

Blijf op de hoogte en volg Becky

28 November 2014 | Nederland, Eindhoven

Vandaag was ik toch eindelijk zover. Ik was er ein-de-lijk uit welke reis ik ga doen in de zomer van 2015. Er is toch ook zoveel keus, en ik wil ook alles van de wereld zien. Dus het maakte niet uit welke reis ik koos, ik vond alles leuk. En dat maakte de keuze niet veel makkelijker.

Zuid-Afrika, Mexico, Zuid-Afrika, toch weer Mexico. En toen ontdekte ik ook nog leuke reizen naar landen zoals Uzbekistan en Turkmenistan. Het maakte de keuze niet veel makkelijker. En daarna toch weer gaan twijfelen tussen Zuid-afrika en Mexico.

Uiteindelijk ben ik er eindelijk uit! En ben ook meteen naar het reisbureau gegaan zodat ik niet meer kan switchen tussen keuzes.

Ik ga 23 dagen naar Mexico, Guatemala en Belize.
Het belooft alweer een onvergetelijke reis te worden tussen de Maya cultuur en genoeg natuur en cultuur. De route is te vinden als foto hieronder.

Ik heb er zin in!! Helaas nog zo'n 8 maandan wachten, maar dan mag ik ook echt weg :)


  • 28 November 2014 - 16:54

    Marianne :

    Goede keus gemaakt en al die andere komen vast ook nog wel eens.

  • 25 Mei 2015 - 20:47

    Kas:

    Het is een fantastische reis.Mijn jongste zoon heeft deze reis ook gemaakt en de verhalen waren zeer enthousiast.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Becky

De dagboeken van al mijn verre reizen op 1 pagina! Hopelijk kunnen jullie zo net zo genieten van mijn reizen als dat ik doe :D

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 13651

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Rondreis Compleet China

12 November 2013 - 02 December 2013

Facinerend Thailand

Landen bezocht: