Dag 22, Veilig terug - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu Dag 22, Veilig terug - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Dag 22, Veilig terug

Blijf op de hoogte en volg Becky

23 Juli 2015 | Nederland, Eindhoven

Hoi allemaal.
Ik zit weer veilig thuis op de bank mijn verhaaltje te typen. En eigenlijk heb ik niet veel bijzonders meer te melden.

De vlucht is uiteindelijk met ongeveer 2 uur vertraging vertrokken door slecht weer wat boven Mongolië hing. Gelukkig had de piloot in de lucht een uurtje ingehaald en landden we maar een uurtje te laat. En op Schiphol stond mijn lieftallige vriendje me op te wachten :)

Ik heb erg genoten van de reis! China is een heel mooi land en ik raad het zeker aan om daar eens een bezoekje aan te brengen. Met een leuk reisgezelschap en reisleidster was de reis helemaal geslaagd! Ik wil jullie daar allemaal nogmaals voor bedanken.

Ook vind ik het weer super leuk dat ook deze keer mijn blog goed gelezen is en hier leuke reacties op heb gekregen. Hopelijk hebben jullie zo samen met mij van China kunnen genieten.

Dankjewel en wie weet tot de volgende verre reis! Ik heb hier al ideeën genoeg voor, nu nog sparen en de tijd ervoor vinden. Mexico, Zuid Afrika???

  • 23 Juli 2015 - 16:35

    Marianne :

    Fijn dat je weer lekker thuis bent. Het was leuk je reisverslag te lezen en zeker doen die volgende reizen. zuid Afrika kan ik aanbevelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Becky

De dagboeken van al mijn verre reizen op 1 pagina! Hopelijk kunnen jullie zo net zo genieten van mijn reizen als dat ik doe :D

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 13621

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Rondreis Compleet China

12 November 2013 - 02 December 2013

Facinerend Thailand

Landen bezocht: