Is het te vroeg om koffers in te pakken? - Reisverslag uit Prinsejacht, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu Is het te vroeg om koffers in te pakken? - Reisverslag uit Prinsejacht, Nederland van Becky Methley - WaarBenJij.nu

Is het te vroeg om koffers in te pakken?

Blijf op de hoogte en volg Becky

28 Juni 2015 | Nederland, Prinsejacht

Mag ik al mijn koffers inpakken? Of is dat nog een beetje te vroeg 4 dagen van tevoren? De 'dit moet zeker mee' stapel begint al behoorlijk te groeien. Misschien is het verstandig om het alvast in de koffer te doen? Of is dat sociaal niet geaccepteerd en moet ik nog even wachten? Haha!

In ieder geval is het duidelijk dat ik er erg veel zin in! De reispapieren zijn een kleine week al binnen en dan beginnen de kriebels te komen. Mijn paspoort ligt als het goed is klaar als ik op Schiphol kom. Deze moest ik inleveren om mijn visum te regelen. Dus dat zorgt voor een beetje extra spanning. Maar dat komt vast goed. Ik reis net zoals in Thailand weer alleen en zie de groep als ik in Beijing aankom. Helaas betekend dit ook dat ik de overstap helemaal alleen moet maken. We hebben deze keer ook geen kofferlabels gekregen, dus het trucje 'kijken naar labels en ontmoet medereizigers' werkt deze keer helaas niet. Maar de gedachte dat gigantisch veel mensen dagelijks overstappen maken, en deze ook halen, helpt toch wel. En gelukkig is vliegen voor mij ook niks nieuws dus gaat helemaal goed komen!

Bij mijn reisbeschrijving heb ik ook de deelnemerslijst gekregen. Deze is te zien als foto hieronder. Er zijn zelfs 6 mensen die alleen reizen. Dat is best veel op een groep van 18 mensen.

Zoals te lezen heb ik erg veel zin in! Ik vlieg donderdag om 1 uur in de middag. En kom na de overstap om 12 uur in de ochtend, de volgende dag, lokale tijd aan. Dat is 6 uur in de ochtend Nederlandse tijd. Dat betekend dat ik ongeveer 17 uur aan het reizen ben!!
Ik zal aan het einde van dag 2 (vrijdag) een berichtje online zetten om te laten weten hoe het reizen me vergaan is.

Dat was het voor nu. Ik heb er weer super veel zin in en vind het zeker leuk dat jullie allemaal meelezen!
Tot vrijdag allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Becky

De dagboeken van al mijn verre reizen op 1 pagina! Hopelijk kunnen jullie zo net zo genieten van mijn reizen als dat ik doe :D

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 13643

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Rondreis Compleet China

12 November 2013 - 02 December 2013

Facinerend Thailand

Landen bezocht: